Beste vrijwilliger van Stichting EHBO Posten Friesland,

Stichting EHBO Posten Friesland gaat samenwerken met Univé.

Vanaf 01-07-2024 profiteer je van collectieve korting op jouw verzekeringen en van vele andere voordelen. Deze voordelen gelden ook voor jouw (eventuele) partner en inwonende kinderen!

De voordelen van Univé op een rij Met het collectief van Univé profiteer je van meerdere kortingen, persoonlijk advies, preventietips en van vele andere voordelen. Nieuwsgierig naar wat wij allemaal voor je kunnen betekenen?

Bekijk dan de bijlage.
Vruchten van In het Vruchten van portaal van Univé vind je allerlei leuke aanbiedingen, winacties en kortingen. Je ontvangt hiervoor een uitnodiging per mail om je aan te melden.
De kortingen op particuliere verzekeringen van Univé

Geef bij de Univé-adviseur in de winkel aan dat je vrijwilliger bent bij Stichting EHBO Posten Friesland en je ontvangt 5% extra korting op je schadeverzekeringen bij Univé.
Sluit je meerdere verzekeringen af bij Univé?

Dan krijg je ook nog eens pakketkorting die kan oplopen tot maar liefst 10%!

Vanaf 01-01-2025 kun je extra kortingen ontvangen op de collectieve zorgverzekering.

Profiteer direct van het collectieve voordeel van Univé

Nog geen klant van Univé? Neem dan contact op met een Univé-adviseur via unive.nl/afspraak of bel met 088-1815000. Zij vertellen je hier graag meer over!

Al klant van Univé? Vraag je adviseur wat de samenwerking met (naam collectief) voor jou betekent.

Meer informatie of een afspraak? Kijk voor meer informatie op www.unive.nl Liever persoonlijk contact met een van onze adviseurs? Bel met 088-1815000 of maak een afspraak via www.unive.nl/afspraak.
Wij zien je graag in een van onze winkels!

Na jarenlange ervaring op een klantenservice zocht ik een nieuwe uitdaging die aansloot bij mijn vaardigheden en passies: luisteren, mensen op hun gemak stellen, en een positief verschil maken. Tijdens deze zoektocht kreeg ik de diagnose fibromyalgie. Ik zat niet lekker in mijn vel, had last van mijn overgewicht en ik voelde mij zowel lichamelijk als mentaal belemmerd in mijn doel en laten. Met de diagnose fibromyalgie besloot ik daarom het roer volledig om te gooien. Met succes! Ik viel blijvend 15 kilo af en mijn lichamelijke klachten namen aanzienlijk af.

Geïnspireerd door mijn eigen transformatie wist ik op dat moment wat ik wilde: anderen zoals mijzelf helpen om hetzelfde te bereiken: een gewicht waarbij je je goed voelt en wat je niet meer belemmert! Met mijn eigen ervaringen met gewichtsbeheersing begrijp ik mijn cliënten als geen ander. Als gediplomeerd BGN gewichtsconsulent en Body Support Coach ben je bij mij ook in vakkundige handen!

Inmiddels bestaat Lichter.nu 4 jaar. Begonnen met een praktijk in Leeuwarden heeft Lichter.nu haar horizon gaandeweg verbreed. Inmiddels werkt Lichter.nu bijna volledig online. Dus waar je ook woont op in Nederland: je kunt altijd instappen voor een programma, mét of zónder coaching!

Lichter.nu is persoonsgericht, flexibel en heeft als motto: 'Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg!'.

Als ondernemer weet u veel over uw eigen producten en diensten. Meestal wordt bij de opstart of groei van uw onderneming niet direct aan de juridische vorm van een onderneming gedacht. Fiscale aspecten en vraagstukken omtrent aansprakelijkheid zijn belangrijk in uw keuze. Wij kunnen u behulpzaam zijn om de juiste keuzes en overwegingen te maken.