Onze vrijwilligers zijn het gezicht en het hart van de stichting.

Dit zijn een paar van de handen die ons helpen alles mogelijk te kunnen maken

Malenka Tetteroo

secretaris

Yvana van Poeldijk

Bestuurslid - Afdelingshoofd van Drachten - Maatschappelijk werkster

Ik help graag mensen en ik praat graag met mensen dus toen ik deze stichting voorbij zag komen op NLvoorelkaar werd ik gelijk mega enthousiast. Ik kan op deze manier voor mens en dier echt het verschil maken en daar haal ik veel voldoening uit!

Esther  Varwijk

Christa

Voorzitter

Dit ben ik, Christa, samen met mijn dochter, mijn grote trots! De stichting verricht zoveel goede daden dat ik het leuk vind om mij hierbij aan te sluiten. Het geeft een goed gevoel om anderen te kunnen helpen. Toen er recent een functie open stond voor voorzitter hoefde ik niet lang na te denken. Ik hoop een leuke en gezellige tijd tegemoet te gaan.

Yusilla Tetteroo

Directeur - Zorg professional-Preventie medewerker-EHBO instructeur -Maatschappelijk werkster

De stichting ben ik gestart omdat het me op viel dat binnen de wijken er geen fatsoenlijk hulp aanwezig was en je afhankelijk was/bent van de arts en de spoedeisende hulp. Op evenementen heb je verschillende EHBO posten waar je terecht kan als er wat gebeurd. Wij vinden dat mensen in de wijken daar ook recht op hebben. De zorg moet preventief toegankelijk en gratis zijn.

Wil jij in contact komen met het bestuur? dat kan. Mail dan naar onze secretaris via: secretaris@ehbo-posten-friesland.nl

Wil jij ook vrijwilliger worden? check NL Voorelkaar of neem contact met ons op.